POLARSTOFF syksy/talvi 2018/19 – autumn/winter 2018/19

Vaatetustekstiilit – Tarvikkeet – Langat – Koneet ja laitteet – Clothing textiles – Accessories – Yarns – Machines and equipment

4.-5.­10.­ 2017 Bia Center näyttelytila

Osoite | Address
Hämeentie 15­3 B, 005­60 Helsinki

Avoinna | Open
Keskiviikkona 4.­10.­2017 klo 9-­17
Torstaina 5.­10.­2017 klo 9­-16

Rekisteröityminen sisäänkäynnillä tapahtuman aukioloaikoina. Näytteilleasettajilla on ilo tarjota messuvieraille ilmainen lounas klo 12-­13 (buffet). Opiskelijat pääsevät sisään torstaina 5.­10.­2017 klo 14­-16. Registration at the entrance when arriving to the fair. Exhibitors are pleased to offer a free lunch for the visitors at 12-­13 (buffet). Entrance for students on Thursday 5.­10.­2017 on time 14­-16.

Saapuminen messuille | How to get there
Autolla, raitiovaunulla 6 Rautatieasemalta tai 8 Länsisatamasta, bussilla keskustasta – linjat 68, 71, 52 ja 506. By car, by tram 6 from the main railwaystation or tram 8 from the West terminal, by buss from the city center – lines 68, 71, 52 and 506.

Pysäköinti | Parking
Kadulle. Huomioittehan alueen tehokkaan pysäköinninvalvonnan! Lähellä myös edullisia parkkihalleja. On the streets nearby. Very efficient parking surveillance in the area! Inexpensive parking halls near by.

Järjestäjä | Organiser
Ulkomaankaupan Agenttiliitto – Finnish Foreign Trade Agents’ Federation